Proje yönetimi eğitimleri tasarlanırken, başarılı proje yönetimi için ihtiyaç duyulan:
• Kuruma proje yönetim kültürünün kazandırılması,
• Proje ekibinin proje yönetimi teknik bilgi birikiminin geliştirilmesi,
• Kurum içindeki tüm paydaşların iletişim yetkinlik ve becerilerinin geliştirilmesi,
• Proje yöneticileri ve takım liderlerinin; stratejik planlama, iletişim ve liderlik yetkinliklerinin geliştirilmesi
hedeflenmiştir.
Eğitimler kurumunuzun gelişim ihtiyaçlarına göre karşılıklı görüşme sonucu düzenlenebilir.
Bu gruptaki eğitimler; proje yöneticilerinin iletişim becerilerinin, liderlik yetkinliklerinin ve proje yönetimi teknik bilgi birikiminin geliştirilmesine odaklanır.
Bu gruptaki eğitimler; proje yöneticilerinin, teknik proje yönetim bilgi birikimi dışında kalan ve başarılı proje yönetimi için çok büyük önem taşıyan iletişim becerileri, liderlik yetkinlikleri ve stratejik planlama gibi konulara odaklanır.
Tüm paydaşların iletişim becerilerinin geliştirilmesi, proje iletişiminin veriminin artmasını sağlayacak ve projelerde yaşanma olasılığı olan birçok sorunun oluşumunu önleyecektir.
Yönettikleri projeleri başarıya ulaştırmaları için proje yöneticilerinin iletişim becerilerine ilave olarak liderlik ve stratejik planlama yetkinliklerini de geliştirmeleri kaçınılmazdır.
Bu gruptaki eğitimler, katılımcıların proje yönetimi teknik bilgi birikimini iyileştirmeyi hedeflemektedir. Geleneksel ve çevik gibi çeşitli proje yönetimi yaklaşımları, süreçleri, bilgi alanları, araç ve teknikleri odaklanılan ana alanlardır.
Eğitimler hakkında daha ayrıntılı bilgi almak ve sorularınız için iletişim sayfasını kullanabilirsiniz.